Η αλματώδης άνοδος των ηλεκτρονικών πωλήσεων αναγκάζει τους επενδυτές να στραφούν σε αποθηκευτικούς χώρους και κέντρα logistics. Ετσι, ολοένα και περισσότερες εταιρείες ακινήτων αναπροσαρμόζουν τη στρατηγική τους, εγκαταλείποντας παράλληλα τα εμπορικά καταστήματα που μέχρι και πριν από την πανδημία φάνταζαν ως ιδανικές λύσεις για υψηλά κέρδη. Οι ραγδαίες αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες αναδιατάσσουν για ακόμη μια φορά τα τελευταία χρόνια τον επενδυτικό χάρτη. Αυτό επιβεβαιώνουν όλο και περισσότερες νέες μελέτες που έρχονται στη δημοσιότητα. Ενδεικτικό είναι ότι σύμφωνα με στοιχεία που παρουσιάστηκαν σε ημερίδα της Nielsen, δύο στους τρεις Ελληνες έκαναν έστω και μία φορά τον τελευταίο χρόνο αγορά μέσω Διαδικτύου. Την ίδια στιγμή έρευνα της Geoaxis δείχνει ότι αυτή την περίοδο υλοποιούνται επενδύσεις 150 εκατ. ευρώ για νέες εγκαταστάσεις logistics.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ