Αύγουστος 1944. Στα χέρια του ελληνικής καταγωγής Εβραίου Αλβέρτου Ερέρα, κρατουμένου στο στρατόπεδο συγκέντρωσης στο Αουσβιτς – Μπιρκενάου, φτάνει μια φωτογραφική μηχανή που έχει καταφέρει να περάσει λαθραία μέσα στο κολαστήριο μια ομάδα πολωνών αντιστασιακών. Εκείνος επιχειρεί το παράτολμο: να τραβήξει επτά στιγμιότυπα στα οποία απεικονίζονται άνδρες – γυναίκες κατά την τελευταία τους διαδρομή προς τον θάλαμο αερίων και μέλη της Ζοντερκομάντο – της ειδικής ομάδας εβραίων κρατουμένων στο Αουσβιτς – Μπίρκεναου, που μεταξύ άλλων ήταν υπεύθυνη για την καύση των σορών των νεκρών στους θαλάμους αερίων και στην οποία ανήκε και ο ίδιος – επί το έργον.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ