Προχθές, 9 η ώρα το πρωί, με την τσίμπλα στο μάτι εγώ, με τη νυχτικιά, υποθέτω -λόγω εξ αποστάσεως εργασίας- η κυρία που τηλεφωνούσε από την εταιρεία ηλεκτρικής ενέργειας να μάθει «είστε ευχαριστημένος από τη συνεργασία μας;». Τη συγκίνηση που είχα νιώσει πριν 2-3 μήνες -όταν για πρώτη φορά η εταιρεία που μας πουλάει ηλεκτρικό ρεύμα εξέφρασε την αγωνία της για τα αισθήματά μου απέναντι της- την έχει πνίξει προ πολλού οργή: παρά τις παρακλήσεις να σταματήσει να μας ενοχλεί – και παρά τις διαβεβαιώσεις ότι σταμάτησε το κακό- γίνονται συνεχώς δεκάδες τηλεφωνήματα σε σταθερά και κινητά όπου μετά την ευγενική εισαγωγή, μπαίνουν στο ψητό: έχετε άλλο σπίτι να φέρετε στην εταιρεία μας; Αν βασανίζουν έτσι τους πελάτες τους, υποθέτω ότι όσους δεν είναι τους δολοφονούν ως άχρηστες υπάρξεις.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ