Παρόλο ότι οι εκθέσεις αυτοκινήτων σε ένα μεγάλο τμήμα της Ευρώπης ήταν κλειστές, η Kia σημείωσε αύξηση στις ευρωπαϊκές ταξινομήσεις κατά το πρώτο τρίμηνο του 2021. Συγκεκριμένα, διατήρησε μερίδιο αγοράς στην Ευρώπη 3,7%, δείχνοντας σταθερές πωλήσεις για τη μάρκα παρά την πανδημία. Μόνο το πρώτο τρίμηνο του 2021 η κορεατική φίρμα πούλησε 113.812 μονάδες.
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/nealaptop.png)
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/neaportrait.png)
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ