Ηθοποιός που, όπως έχει αποδείξει μέσα σε 37 χρόνια κινηματογραφικής καριέρας, συνηθίζει να «πετάγεται» από το πουθενά και να κάνει την έκπληξη, η Φράνσες ΜακΝτόρμαντ, στα 64 χρόνια της, είναι μια από τις πολυτιμότερες ερμηνεύτριες αλλά και – όπως αποδείχθηκε στα φετινά Οσκαρ – παραγωγούς της σύγχρονης αμερικανικής κινηματογραφίας. Δεν την είχαμε ακούσει καθόλου στα τρία χρόνια που μεσολάβησαν από τότε που απέκτησε το δεύτερο Οσκαρ της Α’ γυναικείου ρόλου για την ταινία «Οι τρεις πινακίδες έξω από το Εμπινγκ στο Μιζούρι» (2017). Και να που καθ’ όλο αυτό το διάστημα η ΜακΝτόρμαντ δούλευε πάνω σε μια ταινία που έμελλε να φτάσει πολύ ψηλά: τη «Χώρα των νομάδων» (Nomadland), που έφυγε από την τελετή των Οσκαρ της περασμένης Κυριακής με τρία σημαντικά βραβεία: καλύτερης ταινίας, σκηνοθεσίας (Κλόε Ζάο) και Α’ γυναικείου ρόλου.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ