Ενας φουστανελάς στέκει μπροστά στους Στύλους του Ολυμπίου Διός και συνομιλεί με έναν άνδρα που φορά κοστούμι και καπέλο. Ενας ηλικιωμένος πλανόδιος πωλητής φορτωμένος με τις πάπιες του κοιτάζει με ελαφρά απορία τον φωτογραφικό φακό, ενώ δίπλα του στέκουν δυο καλοντυμένα παιδιά της αστικής τάξης με βιβλία στα χέρια. Εξω από το εργοτάξιο του υπό κατασκευή κτιρίου της Ακαδημίας Αθηνών επιβλέπουν τις εργασίες ο βαυαρός αρχιτέκτων και πληρεξούσιος του ευεργέτη Σίμωνος Σίνα, Ερνέστος Τσίλλερ, ο αρχιτέκτων του έργου, εκ Δανίας ορμώμενος, Θεόφιλος Χάνσεν και ο ζωγράφος καθηγητής στην Ακαδημία Καλών Τεχνών της Βιέννης Κρίστιαν Γκρίνπενκερλ, ο οποίος ζωγράφισε τον «Προμηθέα» στην αίθουσα συνεδριάσεων. Εξω από το Πανεπιστήμιο, που είχε ήδη ολοκληρωθεί, η άμαξα του χαρτοπωλείου Πάλλης ξεφορτώνει γραφική ύλη. Ολα αυτά την ίδια εποχή που σε μια ταράτσα επί της οδού Αμαλίας, διαγωνίως απέναντι από το παλάτι, ένας ανθυπολοχαγός εξασκείται στο ποδήλατο, ενώ από το κέντρο της πόλης περνά ο «Κωλοσούρτης», ο ατμοκίνητος τροχιοδρόμος που οδηγούσε στο Νέο Φάληρο και όφειλε το όνομά του στο γεγονός ότι ήταν ιδιαιτέρως χαμηλός δίνοντας την εντύπωση πως σερνόταν στο έδαφος.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ