Εχω καλά νέα και κακά νέα. Τα καλά νέα: οι Ελληνες δυσπιστούν όλο και περισσότερο προς τα παραδοσιακά μέσα μαζικής ενημέρωσης (τηλεόραση, εφημερίδες, ραδιόφωνο). Τα κακά νέα: οι Ελληνες εμπιστεύονται όλο και περισσότερο για την ενημέρωσή τους τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σημειωτέον ότι η τάση των Ελλήνων καταγράφεται στις πρόσφατες δημοσκοπήσεις του Ευρωβαρόμετρου ως η ακριβώς αντίθετη τάση από τη μέση ευρωπαϊκή, όπου όλο και πιο πολλοί Ευρωπαίοι επιστρέφουν στα παραδοσιακά ΜΜΕ για την ενημέρωσή τους, και – τηρουμένων πάντα των αναλογιών – θα ισοδυναμούσε τη δεκαετία του 1950 να εμπιστευτείς ως μοναδική έγκυρη πηγή ενημέρωσης τον μπάρμπα σου τον ψεύτη. Βεβαίως, οι συμπατριώτες μας ουδέποτε δίστασαν να πάνε κόντρα στο ρεύμα – ιδίως με την όπισθεν – και μπράβο τους, όπως θα έλεγε ο Βουλαρίνος, αλλά το παράδοξο φαινόμενο δεν παύει να εκπλήσσει: εγκαταλείπεις ένα παραδοσιακό μέσον, απηυδισμένος από τα ψέματά του, και στρέφεσαι προς ένα νέο μέσον για περισσότερα και πιο ανεξέλεγκτα ψέματα; Πώς αντιμετωπίζεται τέτοια μαζική ψύχωση; Με ποια και πόσο βαριά φαρμακευτική αγωγή; Δεν λυπόμαστε τις φαρμακοβιομηχανίες;
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ