Η νέα Skoda Fabia είναι το μοντέλο που δεν χρειάζεται συστάσεις. Εχει να επιδείξει μάλιστα στον ανταγωνισμό μια αξιοζήλευτη πορεία 22 ετών, με 4,5 εκατομμύρια οδηγούς να αποτελούν ιδιοκτήτες του μοντέλου, που μαζί με την Octavia άλλαξαν τον ρου της τσέχικης ιστορίας. Σήμερα η Skoda, όντας ένα ισότιμο μέλος της VW και με προϊόντα που δικαίως της έχουν καταξιώσει στην ευρωπαϊκή αγορά ως η πιο ανερχόμενη φίρμα, παρουσιάσει τη νέα Fabia που ενηλικιώνεται σε όλα τα πεδία, ανεβάζει τον πήχη σημαντικά στον τομέα της τεχνολογίας και αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο της στην Ελλάδα στο τέλος της χρονιάς. Με μήκος στα 4,1 μέτρα και με γνώμονα ότι θα βασίζεται στην αρθρωτή πλατφόρμα MQB-A0, το μικρό μοντέλο θα είναι πιο άνετο, θα φέρει ακόμη περισσότερα προηγμένα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού ενώ η γκάμα εκσυγχρονίζεται, χωρίς πλέον την αρωγή των ντίζελ μοτέρ. Ο χώρος αποσκευών – που στα 330 λίτρα ήταν ήδη ο μεγαλύτερος στην κατηγορία – πλέον έχει ανέβει στα 380 λίτρα. Το εσωτερικό του ψηφιοποιήθηκε πλήρως, ο οδηγός θα διαπιστώσει ότι για πρώτη φορά φέρει Virtual Cockpit, τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνες από 6,5 έως 9,2 ίντσες.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ