Μπορεί οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακος από τη ναυτιλία να μειώνονται κατά 6% σε ετήσια βάση μέχρι το 2050, όμως λόγω έλλειψης εναλλακτικών καυσίμων ο κλάδος δεν θα απαλλαγεί πλήρως από τον άνθρακα μέχρι τότε, σύμφωνα με τον Διεθνή Οργανισμό Ενέργειας (ΔΟΕ). Μια μακροπρόθεσμη λύση ως εναλλακτικό καύσιμο που προκρίνει ο ΔΟΕ είναι η «πράσινη αμμωνία» η οποία όπως εκτιμά το 2050 θα έχει μερίδιο αγοράς στα ναυτιλιακά καύσιμα περί το 46% ενώ θα ακολουθεί το υδρογόνο με 17%. Να σημειωθεί ότι μεταξύ των ερευνητικών προγραμμάτων που τρέχουν, για τη χρήση της αμμωνίας ως καυσίμου, είναι και το ερευνητικό έργο ShipFC, στο οποίο συμμετέχουν και οι ναυτιλιακές εταιρείες Capital-Executive Ship Management Corp και Starbulk Shipmanagement Co.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ