Αν για κάτι περηφανεύονται στο Κίνημα Αλλαγής το τελευταίο διάστημα, είναι ο τρόπος με τον οποίο κατάφεραν να αξιοποιήσουν τα νέα τεχνολογικά μέσα για να έχουν μια διακριτή διαδικτυακή παρουσία τους μήνες του λοκντάουν – ειδικά με τη ρετρό φήμη που τους κυνηγάει και συχνά δυσκολεύει την προσέγγιση με εν δυνάμει ψηφοφόρους. Η τεχνολογική εξέλιξη αποτυπώθηκε στις διαδικτυακές περιοδείες, οι οποίες είχαν τρεις στόχους: την ανάπτυξη των θέσεων του κόμματος για την αξιοποίηση του Ταμείου Ανάκαμψης και το ΕΣΥ, τη δημιουργία ενός πρώτου δικτύου νεολαίας κάτω των 30 και την επαναπροσέγγιση με στελέχη του κόμματος που είχαν αποτραβηχτεί. Στη φάση του «ανοίγματος», η Χαριλάου Τρικούπη δοκιμάζει μια νέα μορφή προσέγγισης με το ευρύτερο προοδευτικό ακροατήριο: τη δημιουργία επιστημονικών δικτύων πέρα από την κανονική, κομματική δομή.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ