Η Opel αποτίει φόρο τιμής σε ένα θρυλικό της μοντέλο, το Manta, μέσα από μια «πειραματική» προς το παρόν πρόταση, το Μanta GSE ElectroMod. Το νέο Manta είναι ηλεκτρικό ώστε να παντρέψει το παρελθόν με τη σύγχρονη αυτοκίνηση. Ιστορικά το Manta αποτέλεσε μια σπορ, κουπέρ πρόταση που λανσαρίστηκε στις αρχές του 1970, ενώ η γερμανική φίρμα είχε λανσάρει ένα χρόνο αργότερα, το 1971 και την ηλεκτρική του πρόταση, το πρωτότυπο Elektro-GT που είχε καταπλήξει με τις επιδόσεις του. Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο είναι ότι στο εμπρός τμήμα του διαθέτει οθόνη που μπορεί να απεικονίζει μηνύματα στους περαστικούς, ενώ συνολικά η σχεδίασή του παραπέμπει στο Mokka και Crossland, με δεσπόζουσα θέση να κατέχουν τα LED φωτιστικά σώματα κ.ά. Πλήρως ψηφιοποιημένο είναι το εσωτερικό του, με τον ψηφικό πίνακα οργάνων των 12 ιντσών, ενώ δίπλα υπάρχει και μια οθόνη 10 ιντσών, που ενσωματώνει τις γνώριμες λειτουργίες, εφαρμογές κ.ά. Φυσικά, κάτω από το καπό η Opel προτίμησε να υπάρχει ένας ηλεκτροκινητήρας, με 147 ίππους, ενώ η ροπή των 255 Nm μεταδίδεται στους πίσω τροχούς. Ο ηλεκτροκινητήρας αντλεί την ενέργεια που απατείται από μια μπαταρία λιθίου 31 kWh, η οποία χαρίζει αυτονομία 200 χλμ. ανά φόρτιση. Στη διαδικασία της φόρτισης, η μπαταρία σε μια απλή, οικιακή πρίζα φορτίζει μέσα σε 4 ώρες, με απλό φορτιστή 9 kW φορτίζει σε λιγότερο από 4 ώρες, με την Opel να προτιμάει να διατηρεί το τετρατάχυτο, χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ υπάρχει και η επιλογή για αυτόματη λειτουργία.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ