Είναι τελικά οι εκπαιδευτικοί κατά της αξιολόγησης; Και αν ναι γιατί συμβαίνει αυτό; Η συμμετοχή τους ή μάλλον η αποχή τους (88%) από τη διαδικασία τον περασμένο Μάρτιο μαρτυρά αυτό ακριβώς. Εναπόκειται, λοιπόν, αποκλειστικά στο υπουργείο Παιδείας να διαβεβαιώσει δασκάλους και καθηγητές ότι η αξιολόγηση μπορεί να λειτουργήσει μόνο προς το συμφέρον των ίδιων, των σχολικών μονάδων και φυσικά των μαθητών (που αποτελούν και τον πυρήνα του εκπαιδευτικού συστήματος), όπως εξάλλου διατείνεται. Για να γίνει αυτό πρέπει να απαντηθούν δύο κρίσιμα ερωτήματα που εκπρόσωποι των ομοσπονδιών θέτουν όταν επιχειρηματολογούν κατά του θεσμού: Υπάρχει έστω και το παραμικρό ενδεχόμενο η αξιολόγηση να στραφεί κατά των εκπαιδευτικών και να αποτελέσει το άλλοθι τιμωρητικών πρακτικών; Και εν τέλει, ενημερωθήκαμε (από το ρεπορτάζ των «ΝΕΩΝ») για τα «προνόμια» όσων «αριστεύουν», δεν έχουμε όμως ενημερωθεί με σαφήνεια για το τι θα ισχύει με όσους δεν περνούν τη… βάση.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ