Η είδηση ότι γάλλοι influencers προσεγγίστηκαν από μια εταιρεία «φάντασμα» που τους πρόσφερε χρήματα για να δυσφημήσουν τα εμβόλια συγκεκριμένης εταιρείας κατατάσσεται στην ίδια μακρά λίστα με όλες τις προσπάθειες επιρροής που έχουν κατά καιρούς αποκαλυφθεί, όπου τα κοινωνικά δίκτυα και οι αλγόριθμοι που επιλέγουν το περιεχόμενο που βλέπουμε χρησιμοποιούνται για εξυπηρέτηση συμφερόντων. Ηταν εντελώς αναμενόμενο να συμβεί τώρα, για επιχειρηματικούς και διπλωματικούς λόγους, αφού γνωρίζουμε ότι ο πόλεμος Δύσης, Ρωσίας και Κίνας έχει απλωθεί και στο πεδίο της επιρροής διά των εμβολίων που θα λάβει κάθε χώρα. Πολλοί ανησυχούν ότι ειδήσεις σαν κι αυτή θα ενισχύσουν περαιτέρω τις αμφιβολίες των αντιεμβολιαστών και των επιφυλακτικών με τα εμβόλια – η διάκριση μεταξύ αρνητών κι επιφυλακτικών είναι κρίσιμη. Η αλήθεια είναι όμως ότι, δυστυχώς, αυτοί δεν περιμένουν τους mainstream influencers για να αμφισβητήσουν ότι είναι αναγκαίο κι αυτοί να εμβολιαστούν.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ