Ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση για τις εργασίες κατασκευής του βόρειου τμήματος του αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδας (Ε65) που θα ενώνει τα Τρίκαλα με τα Γρεβενά και την Εγνατία Οδό. Σύμφωνα με πληροφορίες, εντός του μήνα κατατίθεται προς κύρωση στη Βουλή η σύμβαση παραχώρησης του έργου στην ΤΕΡΝΑ και αμέσως μετά την ψήφισή της η εταιρεία – μέλος της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ξεκινά τις εργασίες. Ο προϋπολογισμός του έργου για το τμήμα του Ε65 μήκους 70,5 χλμ. ανέρχεται στα 442 εκατ. ευρώ και η αξία του ανεβάζει το ανεκτέλεστο υπόλοιπο των υπογεγραμμένων και προς υπογραφή συμβάσεων πάνω από τα 3 δισ. ευρώ. Η έναρξη της κατασκευής από την ΤΕΡΝΑ ακολουθεί αμέσως μετά την κύρωση της σύμβασης από τη Βουλή και οι σχετικές εργασίες εκτιμάται ότι θα διαρκέσουν τρία χρόνια. Σύμφωνα μάλιστα με τις σχετικές μελέτες, κατά τη φάση κατασκευής η απασχόληση θα τονωθεί με περισσότερες από 1.000 θέσεις εργασίας, ενώ το έργο θα συνεισφέρει περίπου 0,5% στο ΑΕΠ της χώρας. Το έργο προβλέπεται να χρηματοδοτηθεί από πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης, ενώ η υλοποίησή του παίζει ιδιαίτερο ρόλο και στην προώθηση του προγράμματος απολιγνιτοποίησης της Δυτικής Μακεδονίας. Με την ολοκλήρωση του βόρειου τμήματος θα λάβει την τελική του μορφή ο αυτοκινητόδρομος Ε65, ο οποίος με συνολικό μήκος 181,5 χλμ. συγκαταλέγεται στα εθνικά έργα με ιδιαίτερη στρατηγική σημασία, καθώς επί της ουσίας συνδέει με ασφάλεια και ταχύτητα την Ανατολική με τη Δυτική Ελλάδα. Είναι ενδεικτικό ότι με τον Ε65 το ταξίδι από τη Λαμία έως και την Εγνατία θα διαρκεί 1 ώρα και 45 λεπτά, αντί των 3 ωρών και 15 λεπτών που απαιτούνται σήμερα, ενώ το Αθήνα – Γρεβενά δεν θα ξεπερνά τις 4 ώρες!

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ