Η εικόνα στην πολιτική δεν είναι ποτέ αμελητέα. Το μήνυμα ότι το μέλλον των πράσινων ενεργειακών πρότζεκτ, αλλά κι εκείνο των μεγάλων ξένων επενδύσεων, έχει ήδη φτάσει, εκπέμπεται πειστικότερα όταν αρθρώνεται από τον τόπο που επέλεξε ένας κολοσσός της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας για να συνεργαστεί με την ελληνική κυβέρνηση. Ωστόσο, τα φωτογραφικά στιγμιότυπα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στους γραφικούς Μύλους ή οι τελετουργικές ανακοινώσεις με φόντο το βενετσιάνικο κάστρο είναι μόνο η αρχή. Για να ενταχθεί μια περιοχή στον χάρτη της ηλεκτροκίνησης και της πράσινης ανάπτυξης απαιτούνται δεκάδες άλλα διαφορετικά βήματα. Κι αυτά οφείλει η κυβέρνηση να διασφαλίσει πως θα καταφέρει να κάνει η Αστυπάλαια – και τα υπόλοιπα νησιά που θα ακολουθήσουν το παράδειγμά της. Η γραφειοκρατία του επιτελικού κράτους, λοιπόν, θα κρίνει πόσο γρήγορα, και κυρίως πόσο αποδοτικά, θα υλοποιηθούν οι εξαγγελίες για τους τέσσερις πυλώνες του προγράμματος που φιλοδοξεί να μετατρέψει την πεταλούδα του Αιγαίου στο πρώτο «έξυπνο» νησί της Μεσογείου.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ