«Το οργανωμένο έγκλημα αφήνει τα ματωμένα του ίχνη σε δρόμους, πλατείες και καφετέριες…». Δεν πρόκειται για on σε τηλεοπτικό ρεπορτάζ που επιδιώκει να ενισχύσει τη δραματικότητα του συμβάντος. Αλλά για παρέμβαση του Αλέξη Τσίπρα, ο οποίος εσχάτως σχολιάζει προσωπικά κάθε θέμα της καθημερινής ατζέντας – τουλάχιστον κάθε θέμα που στον 7ο όροφο της Κουμουνδούρου εκτιμούν πως θα αποτελέσει βασικό στα κεντρικά δελτία ειδήσεων. Η νέα συνταγή έχει την εξήγησή της: επί μήνες μόνιμη επωδός στην κομματική έδρα είναι ότι «τα Μέσα δεν “παίζουν” ΣΥΡΙΖΑ». Κάπως έτσι αποφασίστηκε ο αρχηγός να βγει μπροστά σε όλα, με σχόλια επί παντός του επιστητού. Δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι η συνταγή έφερε ουσιαστικά αποτελέσματα, αντιθέτως σε μια πρώτη αποτίμηση ναρκοθέτησε την προεδρική εικόνα. Κατά την προσέγγιση επιτελικού στελέχους, αν ο αρχηγός παρεμβαίνει προσωπικά για ένα έγκλημα στα Σεπόλια ή άλλα τρέχοντα θέματα της επικαιρότητας, κινδυνεύει περισσότερο να καταγραφεί ως σχολιαστής παρά ως αντιπολιτευτικός πόλος. Επιπλέον, η φόρμουλα της προεδρικής κινητοποίησης μπορεί να οδηγήσει και σε ένα επικοινωνιακό αλαλούμ, καθώς την ίδια ημέρα προέκυψαν μια προεδρική παρουσίαση της κομματικής ατζέντας για το περιβάλλον και μια αρχηγική συνέντευξη που συνέπεσε και με μια τηλεοπτική «εξομολόγηση» του άλλοτε προεδρικού συμβούλου Νίκου Καρανίκα – που έκλεισε επικοινωνιακά τη μέρα και ενδεχομένως «μάζεψε το χαρτί». Ο σχεδιασμός προσφέρεται από τους επικοινωνιολόγους ως παράδειγμα προς αποφυγή.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ