Από το αγόρι για τα θελήματα – πότε σε γκαράζ, πότε σε φαναρτζίδικο, πότε σε εμπορικό κατάστημα και εν τέλει σε φωτογραφείο των αρχών του 20ού αιώνα – κατέληξε να καταγραφεί ως «ο φωτογράφος της Εθνικής Αντίστασης». Στην πολυτάραχη διαδρομή του ο Σπύρος Μελετζής – ο «μπαρμπα-Σπύρος» στον κύκλο των φωτογράφων – με το ευαίσθητο βλέμμα του δεν στάθηκε μόνο στους αντάρτες του ΕΛΑΣ δημιουργώντας ένα μοναδικό ντοκουμέντο με καταγραφές από το γενικό στρατηγείο στη Βίνιανη και στους Κορυσχάδες. Λάτρεψε τη φύση που αναδείχθηκε σε μούσα του. Και ως βαθύς γνώστης των μυστικών του φωτισμού, ασχολήθηκε εξίσου πετυχημένα με τη φωτογράφιση προσωπικοτήτων όπως οι Γεώργιος Παπανδρέου, Κωνσταντίνος Καραμανλής, Αρχιεπίσκοπος Μακάριος, Πατριάρχης Βαρθολομαίος και Κώστας Βάρναλης.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ