Τι μπορεί να συμβεί όταν ο πατέρας του ιστορικού ρεαλισμού, Θουκυδίδης, συναντηθεί στο ίδιο σανίδι με την εκ των κορυφαίων του σύγχρονου χορού Μαγκί Μαρέν; Ποιες είναι οι απαντήσεις που επιχειρεί να δώσει ο διεθνώς καταξιωμένος σκηνοθέτης και διευθυντής του Φεστιβάλ της Αβινιόν, Ολιβιέ Πι, μέσα από δέκα διαφορετικές παραστάσεις βασισμένες σε επεισόδια και χαρακτήρες του σαιξπηρικού Αμλετ, στην πρώτη ατάκα της τραγωδίας «Ποιος είναι εκεί;». Τι θα συνέβαινε αν καταργούσαμε τη νύχτα χάρη σε ένα νέο και επαναστατικό χάπι, αναρωτιέται ο βέλγος σκηνοθέτης και ηθοποιός Φαμπρίς Μουργκία; Πόσα προφίλ μπορεί να έχει η βασίλισσα των Αμαζόνων Πενθεσίλεια, πέρα από το καθιερωμένο της γυναίκας που δεν ξεφεύγει από τον κανόνα του ρομαντισμού και ερωτεύεται κεραυνοβόλα τον εχθρό της Αχιλλέα τη στιγμή που ξεψυχά από τη βολή του; Πόσα μπορεί να πει μέσα από τα λόγια μιας ηθοποιού, τις κινήσεις ενός χορευτή και τη φωνή μιας τραγουδίστριας, αναρωτιέται η Λετίσια Γέδον, που σκηνοθετεί το έργο του Χάινριχ φον Κλάιστ.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ