Μας άρεσε ή όχι, οφείλουμε να παραδεχθούμε ότι το σποτάκι για το Συνέδριο Γονιμότητας κατέκτησε ήδη μία θέση (ποια ακριβώς δεν ξέρω, αν και είμαι βέβαιος ότι είναι επίζηλη) στην Ιστορία της διαφήμισης. Διότι δεν θυμάμαι στο παρελθόν άλλο τηλεοπτικό σποτ, που σκοπό είχε να προβάλει στο ευρώ κοινό ένα συνέδριο, να καταφέρνει τελικά να γίνει η αιτία της ματαίωσής του. Δεν είναι μικρό επίτευγμα η διαφήμιση να ακυρώνει το αντικείμενό της! Κάποιας μορφής ταλέντο οπωσδήποτε χρειάζεται.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ