Το ντεφιλέ του Dior στην Αθήνα πανηγυρίστηκε ως η ιδανική πασαρέλα της Ελλάδας στους σελέμπριτι της υφηλίου. Το brand της θα ταξιδέψει μαζί με εκείνο της συνώνυμης της πολυτέλειας γαλλικής φίρμας παντού σήμερα το βράδυ, λένε και ξαναλένε οι πιστές – κι οι πιστοί – της υψηλής ραπτικής. Οι θριαμβολογίες δεν είναι άτοπες. Κάθε άλλο. Από όποια πλευρά κι αν το προσεγγίσει κάποιος, της φασιονίστα ή του κρατικού αξιωματούχου, η επίδειξη είναι μια διαφημιστική καμπάνια με σίγουρο αποτέλεσμα, για την οποία μάλιστα δεν θα ξοδευτεί ούτε σεντ. Στη διαπίστωση συμφωνούν κυβερνητικοί παράγοντες και άνθρωποι της μόδας. Αυτό που παραβλέπεται, βέβαια, στην ανάλυση της σημασίας του event είναι το είδος της εικόνας της χώρας που θα προβληθεί από το σόου στο Καλλιμάρμαρο. Το προσκλητήριο του οίκου έδωσε μια ιδέα. Είναι γαλάζιο και λευκό. Σχεδιάστηκε με αρχαιοελληνική γραμματοσειρά – την ίδια που χρησιμοποιείται στα ανάγλυφα μαγνητάκια της Ακρόπολης που αγοράζουν οι τουρίστες για το ψυγείο τους. Στο κάτω μέρος έχει ζωγραφισμένα κύματα, κοχύλια και αστερίες, ενώ στη μέση διακρίνεται ένα τσολιαδάκι.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ