Την ημέρα που συναντηθήκαμε στο Warehouse Edge, απέναντι από το κτίριο της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, οι λεπτομέρειες για το επερχόμενο γκαλά Βέρντι ήταν γνωστές, αλλά προστατεύονταν με δημοσιογραφικό εμπάργκο. Η εμφάνιση της Αννα Νετρέμπκο στο Καλλιμάρμαρο (10/7), που ανακοινώθηκε την περασμένη εβδομάδα, θα επανερχόταν αναπόφευκτα στη συζήτησή μας. Ο Γιώργος Κουμεντάκης ζητάει πολλά από το φετινό συναυλιακό καλοκαίρι – αλλά μόνο ως σχήμα λόγου. «Μαζί με το ρεσιτάλ του Γιόνας Κάουφμαν στο Ηρώδειο, στις 13 Σεπτεμβρίου, είναι οι δύο μεγάλες ιδέες μας. Μεταφέραμε μάλιστα στο Καλλιμάρμαρο το γκαλά με τους Νετρέμπκο, Ρατσβελισβίλι, Εϊβάζοφ και Πλατανιά, επειδή το Ηρώδειο λόγω πρωτοκόλλων περιορίζει πλέον τις ορχήστρες, τους συμμετέχοντες καλλιτέχνες, αλλά και τη συμμετοχή του κοινού. Στην ορχήστρα, για παράδειγμα, έβγαιναν λίγο πάνω από 30 άτομα, άρα αυτό ήταν απαγορευτικό για την παραγωγή όπερας. Εκεί ήμουν πολύ διστακτικός για το τι παρουσιάζεις στον κόσμο. Η σκέψη και η επιθυμία μας ήταν να είμαστε παρόντες με την όπερα – και αφού οι ολοκληρωμένες παραστάσεις στους ανοιχτούς χώρους για την ώρα δεν είναι εφικτό να πραγματοποιηθούν λόγω των περιορισμών, θεωρήσαμε ότι τα γκαλά με τους κορυφαίους του είδους θα είναι ένα μικρό αντίδωρο στους φίλους της Λυρικής».

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ