O χάρτης της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης στη χώρα διαμορφώθηκε χωρίς σχέδιο και με ευθύνη όλων μας τα τελευταία 40 χρόνια. Σαν αποτέλεσμα δημιουργήθηκαν πανεπιστήμια και τμήματα χωρίς μελέτες βιωσιμότητας, με ελάχιστο προσωπικό, ελλιπείς υποδομές και δίχως επαρκή φοιτητική μέριμνα. Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι δημιουργήθηκαν περισσότερα πανεπιστήμια από όσα η ίδια η χώρα μπορεί να υποστηρίξει και χρειάζεται πραγματικά και ταυτόχρονα αυξήθηκαν δραματικά οι εισακτέοι. Κάναμε το λάθος να πιστεύουμε ότι η ύπαρξη μεμονωμένων τμημάτων σε πόλεις και τμημάτων που υπολειτουργούν είναι ανάπτυξη και ενισχύει τις τοπικές οικονομίες. Τραγική συνέπεια όλων αυτών είναι ότι χάθηκε το ενδιάμεσο επίπεδο εκπαίδευσης μεταξύ λυκείου και πανεπιστημίων.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ