H υγραεριοκίνηση αποτελεί έναν ακόμη δυνατό «παίκτη» στον χάρτη των οικονομικών καυσίμων, μαζί με το φυσικό αέριο και το ντίζελ. Σήμερα, ελάχιστες εταιρείες προσφέρουν εργοστασιακές λύσεις με κιτ υγραεριοκίνησης, με τη Renault να κάνει τη διαφορά αφού προσφέρει σε δημοφιλή μοντέλα της την εναλλακτική περίπτωση του διπλού καυσίμου – βενζίνη και υγραέριο. Ειδικότερα, το επιτυχημένο εμπορικά Clio προσφέρεται σε έκδοση με υγραέριο, με ατού το εργοστασιακό σύστημα υγραερίου της Renault. Συγκεκριμένα, ο οδηγός κινείται ως επί το πλείστον με υγραέριο και όταν απομειωθούν τα αποθέματα στο ρεζερβουάρ για το υγραέριο, που είναι χωρητικότητας 32 λίτρων, τότε αυτόματα γυρίζει σε βενζίνη. Κάτω από το καπό εντυπωσιάζει με τις επιδόσεις του, ο 1.000άρης κινητήρας των 100 ίππων, που με τη ροπή των 160 Nm κάνει τις διαδρομές εντός αλλά και εκτός πόλης εύκολες, σπιρτόζικες και κυρίως οικονομικές.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ