Η εταιρεία εσωρούχων Victoria’s Secret παίρνει το μεγάλο στοίχημα να αλλάξει την εικόνα της, η οποία μέχρι τώρα βασιζόταν σε πολύ σέξι μοντέλα, θέλοντας να απευθυνθεί και σε άλλες κατηγορίες πελατών.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ