H Dacia αναφέρει ότι ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της, με το νέο λογότυπό της να πρεσβεύει, μέσα από τα χρώματα και τη σχεδίασή της, το μέλλον της που ήδη χτίζεται με νέα μοντέλα. Οπως αναφέρει η εταιρεία, από την ίδρυσή της κιόλας κινήθηκε κόντρα στο κατεστημένο, ενώ σήμερα το επιχειρεί για ακόμα μία φορά με έναν πιο εμφατικό, πιο μοντέρνο και πιο πρωτότυπο τρόπο. Το νέο κεφάλαιο αντανακλάται σήμερα στο νέο λογότυπο, το νέο σήμα, τα νέα χρώματα και τα νέα πεδία δράσης.
Νέο λογότυπο, νέο κεφάλαιο
Σήμερα, η μάρκα ξεκινά το νέο της κεφάλαιο μέσα από τη νέα, πιο σύγχρονη αισθητική, την αναβαθμισμένη τεχνολογική της υπεροχή, ενώ βασικός πυλώνας της παραμένει το ασυναγώνιστο value for money που προκαλεί τον ανταγωνισμό. Ο Ντένις Λε Βοτ, CEO της Dacia, περιγράφει τη μάρκα που προσδιορίζει με συνέπεια την έννοια του απαραίτητου στην αυτοκινητοβιομηχανία. Μία μάρκα η οποία μπορεί να είναι ταυτόχρονα προσιτή και ελκυστική. Σαφώς, η φίρμα ετοιμάζεται να κάνει μια ηλεκτρική εισβολή με νέα μοντέλα, που θα κερδίσουν το κοινό τους, ενώ όπως έχει ανακοινώσει θα προσφέρει μικρά, ηλεκτρικά μοντέλα, που θα κοστίζουν πολύ λιγότερο από τις 15.000 ευρώ, με βασικό πυρήνα τις αστικές μετακινήσεις, με μοντέλα πλήρως «απενοχοποιημένα» από τους ρύπους, απολύτως αθόρυβα και ταγμένα στην προστασία του περιβάλλοντος. Και αυτό για τη Dacia είναι μόνο η αρχή, αφού το μέλλον της προδιαγράφεται λαμπρό, δυναμικό, με πλούσια γκάμα μοντέλων που θα αφουγκράζονται το ευρύ φάσμα των πελατών της.