Το 1923 η Mercedes έβαλε στα σκαριά το πρώτο φορτηγό της, που μάλιστα κινούνταν από ντίζελ κινητήρα. Ηταν ένα όχημα με ανοιχτή καρότσα, που το μεγάλο της ατού ήταν το ωφέλιμο φορτίο το οποίο άγγιζε τους πέντε τόνους. Μάλιστα, ήταν και το πρώτο όχημα που έφερε κάτω από το καπό του έναν ντίζελ κινητήρα, που για τη συγκεκριμένη περίσταση απέδιδε την εξαιρετική για τα δεδομένα της εποχής ιπποδύναμη των 45 ίππων. Σύμφωνα με τη γερμανική φίρμα, σε σύγκριση με ένα βενζινοκίνητο φορτηγό της ίδιας κατηγορίας, η απόδοση του πετρελαιοκινητήρα ήταν ιδιαίτερα εντυπωσιακή: σε σύγκριση με τον βενζινοκινητήρα, ο πετρελαιοκινητήρας εξασφάλιζε εξοικονόμηση καυσίμου 86%. Μάλιστα, πριν βγει στην παραγωγή, το νέο ντίζελ φορτηγό δοκιμάστηκε για πολλά χιλιάδες χιλιόμετρα. Ο μηχανικός δοκιμών αξιολόγησε με πολύ θετικά σχόλια το ντίζελ φορτηγό, αναφέροντας μεταξύ άλλων ότι ξεχώριζε για το πολύ χαμηλό κόστος καυσίμων, κάτι το οποίο όφειλε στη νέα τεχνολογία που έφερε ο ντίζελ κινητήρας.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ