«Το θεωρώ τρελό να επιστρέψει το δέμα στην Ελλάδα μέσω Βουλγαρίας» είπε με αγανάκτηση. Είχε αγοράσει – διαδικτυακά – παπούτσια. Η παραγγελία ήρθε σε λάθος μέγεθος, έπρεπε να επιστραφεί, να «διορθωθεί» και να ξαναπαραληφθεί. Ο ντόπιος προμηθευτής (του κινέζικου, βιετναμικού ή πακιστανικού προϊόντος) διαμεσολαβείται από μια αόρατη εταιρεία στη Βουλγαρία. Τα «λάθος» παπούτσια, έπρεπε να ξανακάνουν κύκλο. Να πάνε πίσω και να έρθουν στο σωστό νούμερο – πάντα μέσω Βουλγαρίας. Η πώληση στον καταναλωτή της διπλανής πόρτας, περιελάμβανε ένα μακρύ ταξίδι σε άλλη χώρα.
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/nealaptop.png)
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/neaportrait.png)
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ