Σε μία από τις πιο αναγνωρίσιμες μάρκες μόδας με διαδικτυακές πωλήσεις εξελίσσεται η κινεζική Shein, η οποία είδε τον τζίρο της εν μέσω της πανδημίας να τριπλασιάζεται μέσα στην περσινή χρονιά. Πλέον είναι η μεγαλύτερη εταιρεία νεανικής – κυρίως – μόδας (fast fashion) σε όλον τον κόσμο προσφέροντας ρούχα σε προσιτές τιμές σε διάφορα μέρη του κόσμου. Η εταιρεία έχει αρχίσει να ανταγωνίζεται έντονα καταξιωμένους ομίλους του χώρου όπως είναι η Zara της Inditex και η Hennes & Mauritz.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ