Με την έναρξη της ανάκαμψης η ζήτηση για τελικά προϊόντα στην Κίνα και ειδικά για καταναλωτικά προϊόντα παραμένει σε ύφεση. Αυτό εξηγεί το αυξανόμενο χάσμα μεταξύ των αυξήσεων του δείκτη τιμών καταναλωτή (CPI) και του δείκτη τιμών παραγωγού (PPI). Οι παραγωγοί βιομηχανοποιημένων προϊόντων στο μεσαίο τμήμα των αλυσίδων εφοδιασμού δεν μπορούν να μεταβιβάσουν το αυξημένο κόστος στους καταναλωτές και τους επενδυτές. Αλλοι παράγοντες – όπως η δημιουργία στοκ σε τσιπ υπολογιστών – μπορεί επίσης να συνέβαλαν στην απόκλιση μεταξύ των δεικτών τιμών παραγωγού και καταναλωτή.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ