Υπάρχει κάτι το βαθιά ανθρώπινο και απολύτως ειλικρινές στον «Ασπρο πάτο» («Druk», Δανία, 2020) του δανού σκηνοθέτη Τόμας Βίντερμπεργκ («Οικογενειακή γιορτή», «Το κυνήγι») που γυρίστηκε υπό τραγικές συνθήκες (αρχές γυρισμάτων η κόρη του Βίντερμπεργκ σκοτώθηκε σε τροχαίο) αλλά έκλεισε τον κύκλο της με ένα Οσκαρ καλύτερης διεθνούς ταινίας.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ