Υπάρχει κάτι το βαθιά ανθρώπινο και απολύτως ειλικρινές στον «Ασπρο πάτο» («Druk», Δανία, 2020) του δανού σκηνοθέτη Τόμας Βίντερμπεργκ («Οικογενειακή γιορτή», «Το κυνήγι») που γυρίστηκε υπό τραγικές συνθήκες (αρχές γυρισμάτων η κόρη του Βίντερμπεργκ σκοτώθηκε σε τροχαίο) αλλά έκλεισε τον κύκλο της με ένα Οσκαρ καλύτερης διεθνούς ταινίας.
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/nealaptop.png)
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/neaportrait.png)
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ