Οι κινηματογραφικές ληστείες καλύπτονται πάντα από έναν πέπλο μυστηρίου. Τέτοια, βγαλμένη από ταινία, έμοιαζε και η ληστεία που συνέβη στην Εθνική Πινακοθήκη τα ξημερώματα της 9ης Ιανουαρίου του 2012, όταν τρία έργα τέχνης, μεταξύ των οποίων ένας πίνακας του Πικάσο και ένας του Μόντριαν, εξαφανίστηκαν από προσώπου γης. Εύλογα, λοιπόν, όταν ανακοινώθηκε ότι ο ληστής δεν ήταν κάποιος σεσημασμένος διακινητής έργων τέχνης, αλλά ένας φτωχοδιάβολος που ανακάλυψε το κενό ασφαλείας λόγω της υπερβολικής αγάπης που τρέφει στην τέχνη, η κινηματογραφική αίγλη έδωσε τη θέση της σε πραγματικές απορίες.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ