Η διαφήμιση δεν είναι (μόνο) δαίμονας που μας εξωθεί σε αλόγιστη κατανάλωση. Μπορεί να γίνει εργαλείο έρευνας και παρατήρησης για τις μεταβολές και την εξέλιξη διαφορετικών κοινωνικών ομάδων. Ανάλογα με το είδος των διαφημιζόμενων αγαθών και υπηρεσιών, ο θεατής – ερευνητής είναι σε θέση να εντοπίσει αλλαγές συμπεριφοράς, την κοινωνική ανακατάταξη, ακόμη και τους πολιτικούς και οικονομικούς μετασχηματισμούς, χάρη ή εξαιτίας των οποίων ο τρόπος ζωής εγκαταλείπει γνώριμες συνήθειες και υιοθετεί καινούργιες πρακτικές.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ