Η Μήδεια σκότωσε τον Κρέοντα, την κόρη του Γλαύκη και τα δυο της παιδιά. Και αν μιλούσαμε με ρεαλιστικούς όρους, ένας ανακριτής θα αποφαινόταν για τον εγκληματικό χαρακτήρα της. Για τον Ευριπίδη όμως η Μήδεια και το τριπλό φονικό που διέπραξε ήταν μια αφορμή για να καταδυθεί στον ψυχικό κόσμο της μητροκτόνου και να θίξει αιώνια ζητήματα που αφορούν τη θέση της γυναίκας στην κοινωνία, τον ρόλο της και τον βαθμό της ευθύνης της για τη ζωή που ζει. Ο μύθος της Μήδειας έδωσε τη συνέχεια την Παρασκευή και το Σάββατο στο Μικρό Θέατρο της Αρχαίας Επιδαύρου. Τη σκυτάλη στον κύκλο Contemporary Ancients πήρε το έργο της Αλεξάνδρα Κ*«Γάλα, αίμα», που έφερε υπέροχα στη σκηνή ο Γιάννος Περλέγκας μαζί με τους Μάγδα Καυκούλα, Γιώργη Βασιλόπουλο, Σύρμω Κεκέ, Μιχάλη Τιτόπουλο, Λήδα Κουτσοδασκάλου, Αλίκη Γεωργίου και τους μουσικούς Στράτο Γκρίντζαλη (ο οποίος είχε και τη μουσική επιμέλεια της παράστασης) και Τίμο Ντέμο.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ