Ομολογώ πως δεν έχω λάβει πειστικές εξηγήσεις από τους πολύ σημαντικούς φιλολόγους, θεατρολόγους και κριτικούς του αρχαίου θεάτρου για τους λόγους που δεν μας διασώθηκαν περισσότερα σατυρικά δράματα, εκτός το μέτριο ευριπιδικό σατυρικό δράμα «Κύκλωψ» και μερικά μικρά ή μεγάλα αποσπάσματα από σατυρικά δράματα του Αισχύλου και τους «Ιχνευτές» του Σοφοκλή. Πάντως οι αρχαίοι μελετητές των τραγικών θεωρούσαν τον Αισχύλο σημαντικότερο ποιητή σατυρικών δραμάτων. Ποιον; Τον δραματουργό της «Ορέστειας» και του «Προμηθέα Δεσμώτη»!
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ