Με στόχο την ποιοτική αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων νέες παραμβάσεις τίθενται σε εφαρμογή από τον ΕΦΚΑ. Η υπηρεσία myEFKALive (εξ αποστάσεως μέσω τηλεδιάσκεψης θα μπορεί ο ασφαλισμένος να κλείνει το ραντεβού του με τον e-ΕΦΚΑ) η οποία τίθεται σε λειτουργία από αύριο αλλά και το νέο ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο το οποίο θα λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, δωρεάν για τους πολίτες και με μηδενικό χρόνο απόκρισης, θα εγκαινιάσουν έναν νέο τρόπο επαφής με το Δημόσιο, στα πρότυπα των ευρωπαϊκών χωρών. Ειδικότερα:
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ