Η εισαγωγή του θεσμού της αξιολόγησης και της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής αποτελεί σημαντικό βήμα προς τα εμπρός για την ελληνική εκπαίδευση. Οσον αφορά την αξιολόγηση, το στοίχημα βρίσκεται στην εφαρμογή όσων ψηφίστηκαν. Ελπίζω ότι αυτοί που χαράσσουν την εκπαιδευτική πολιτική έχουν συνεκτιμήσει το δεδομένο ότι την αξιολόγηση θα την εφαρμόσουν άνθρωποι, ότι μεταξύ αξιολογούντων και αξιολογουμένων υπάρχουν συναδελφικές ή ακόμη και προσωπικές σχέσεις, και ότι η νοοτροπία των ανθρώπων δεν αλλάζει από τη μια μέρα στην άλλη με διατάξεις νόμου. Η πιο ύπουλη υπονόμευση του νέου θεσμού μπορεί να μην προέρχεται από τους αρνητές του αλλά από την πλασματική εφαρμογή του ίδιου του θεσμού. Εδώ υπάρχει άλλωστε και η εμπειρία των «συναδελφικών» αξιολογήσεων στα πανεπιστήμια.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ