Μια εικόνα χίλιες λέξεις ήταν το 2011 στη Μύκονο, το πρώτο «γεμάτο» καλοκαίρι της οικονομικής κρίσης. Οι χρεωκοπημένοι τότε έλληνες επιχειρηματίες νοίκιαζαν τις βίλες τους και έστελναν δικούς τους ανθρώπους να «ψαρέψουν» πελάτες, με αποτέλεσμα να έρθουν στα χέρια με τους ανθρώπους των ενοικιαζόμενων δωματίων που ξαφνικά απέκτησαν ανταγωνιστές.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ