Παρακολουθώ τις ειδήσεις για τον ανταγωνισμό δισεκατομμυριούχων για τη διεκδίκηση μεριδίου της αγοράς για «διαστημικό τουρισμό» και εντυπωσιάζομαι από το πόσο πολλοί άνθρωποι είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν ένα πολύ μεγάλο ποσό για να έχουν μια πολύ σύντομη εμπειρία τού να είναι στο Διάστημα, στην πραγματικότητα απλώς και μόνο για να μπορούν να λένε ότι βρέθηκαν στο Διάστημα, ότι είχαν αυτή την εμπειρία, ότι μπορούν να την προσθέσουν και αυτή σε διάφορες άλλες που κατάφεραν να αγοράσουν.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ