Ανάμεσα στους 8.000 θεατές που παρακολούθησαν το γκαλά Βέρντι της Λυρικής Σκηνής στο Καλλιμάρμαρο (10 Ιουλίου) υπήρχε μια μεσόφωνος που έχει υποδυθεί από τον Κερουμπίνο («Γάμοι του Φίγκαρο») μέχρι μία από τις δημοφιλέστερες Κάρμεν στην ιστορία της σύγχρονης όπερας -επί μία εικοσαετία και πλέον. Η φιγούρα της ήταν ευδιάκριτη ακόμη και στον υποφωτισμένο χώρο μπροστά από τη σκηνή (με λίγη παρατηρητικότητα, ομολογουμένως). Η γλώσσα του σώματος πρόδιδε μια ενθουσιώδη Αγνή Μπάλτσα: τη μια στρεφόταν προς τον σύζυγό της Γκίντερ Μίσενχαρντ, την άλλη έκοβε τον αέρα με μια κίνηση επιδοκιμασίας (ο ανεβασμένος αντίχειρας), άλλες φορές εξέφραζε απορία για την επιλογή μιας άριας.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ