«Φουντώνει» ο ανταγωνισμός ανάμεσα στις ηλεκτρονικές πλατφόρμες παραγγελίας φαγητού. Η ανάπτυξη που παρουσιάζουν οι ηλεκτρονικές πωλήσεις και κυρίως οι προοπτικές τής κατ’ οίκον διανομής φαγητού οδηγούν παλιούς και νέους παίκτες να αναλάβουν πρωτοβουλίες, προκειμένου να ενισχύσουν τη θέση τους στην αγορά. Είναι ενδεικτικό πως σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του ΙΕΛΚΑ τέσσερις στους δέκα χρήστες του Διαδικτύου παραγγέλνουν ήδη ηλεκτρονικά το φαγητό τους, όταν πριν από μόλις μία δεκαετία δεν υπήρχε αυτή η δυνατότητα. Υπολογίζεται πως σήμερα ο τζίρος του online delivery φαγητού – όπως έχει επικρατήσει να λέγεται η συγκεκριμένη αγορά – προσεγγίζει τα 800 εκατ. ευρώ από 500 εκατ. ευρώ πριν από την πανδημία καθώς ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές «υποκύπτουν» στην ευκολία και στην ποικιλία που προσφέρει.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ