Κέρδισε το ελληνικό metoo από την προφυλάκιση του Πέτρου Φιλιππίδη; Η απάντηση είναι εύκολη: ναι, κατέκτησε ένα προηγούμενο που μπορεί να λειτουργήσει αποτρεπτικά – όταν οι νομικές συνέπειες ενός βιασμού ή μιας σεξουαλικής παρενόχλησης δεν ελαφραίνουν εξαιτίας της φήμης και του κοινωνικού στάτους του θύτη, υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες οι δυνητικοί μιμητές του να το σκεφτούν δυο και τρεις φορές προτού επιτεθούν σε οποιαδήποτε γυναίκα. Αρκεί όμως αυτό το κέρδος; Από μόνο του όχι. Η κουλτούρα που επιτρέπει σε κάποιον να παρενοχλήσει, να βιάσει – ακόμη και να δολοφονήσει γιατί η συνοδηγός του δεν πρόσεχε το Googlemaps για να τον βοηθήσει – έχει ένα υπόστρωμα πολύ πιο βαθύ. Τόσο βαθύ ώστε μέχρι κι εκείνες που διαφημίζουν τον φεμινισμό τους να υποκύπτουν στον πειρασμό ενός σεξιστικού σχολίου σχετικά με μια άλλη γυναίκα για χάρη των κομματικών τους πεποιθήσεων. Τόσο βαθύ, δηλαδή, ώστε η ταυτότητα μέλους ενός κόμματος να μετρά περισσότερο από αυτή του φύλου τους.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ