Ταξίδια, πρόβες, συνεντεύξεις και πάλι από την αρχή. Το να συναντήσεις, έστω και τηλεφωνικά ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τον Ευριπίδη Λασκαρίδη δεν είναι και το ευκολότερο εγχείρημα. Δεν μοιάζει ωστόσο και περίεργο για έναν περφόρμερ, κινηματογραφιστή και σκηνοθέτη, του οποίου η παράσταση «Relic», που γεννήθηκε μέσα στην καρδιά της οικονομικής κρίσης, το 2013, εξακολουθεί να ταξιδεύει διεθνώς, όπως και οι παραγωγές του που ακολούθησαν, οι «Τιτάνες» και το «Ελενίτ». «Αν και η διεθνής καριέρα ηχεί στα αφτιά μας ως μια μέγιστη καταξίωση, δυστυχώς δεν έχει τίποτα το φαντασμαγορικό. Τα ταξίδια είναι μια εξουθενωτική διαδικασία, ειδικά για μια μικρή ομάδα που δεν έχει αντίστοιχη στήριξη αυτών που λαμβάνουν αντίστοιχες ομάδες της Κεντρικής Ευρώπης» υποστηρίζει εκείνος σε ένα μικρό διάλειμμα από τις πρόβες για την παράσταση που ετοιμάζει – την πρώτη του στο μικρό θέατρο της αρχαίας Επιδαύρου – υπό τον τίτλο «Ευριπίδης του Ευριπίδη» στο πλαίσιο του γνώριμου για τη δουλειά του Φεστιβάλ Αθηνών-Επιδαύρου, το οποίο και του ανέθεσε τη συγκεκριμένη παραγωγή.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ