Γία μερικά λεπτά ένιωθα πως βρίσκομαι σε μια αίθουσα μουσείου σύγχρονης τέχνης, καθώς γύρω μου αναγνώριζα τη «Γουινόνα Ράιντερ» – μια τεράστια κουρτίνα από ετερόκλητα αντικείμενα του Γιον Μποκ – το μπρούτζινο εκμαγείο ενός γυναικείου σώματος με την υπογραφή της Σερί Λεβίν, μια εγκατάσταση του Γιάννη Κουνέλλη. Ο ήχος από τα τακούνια της συνεργάτιδος του Δημήτρη Δασκαλόπουλου με επανέφερε στην πραγματικότητα. Συνειδητοποίησα ότι βρισκόμουν στην είσοδο της επενδυτικής εταιρείας Damma του πολυπράγμονος άνδρα, ο οποίος έχει αφήσει τη σφραγίδα του τόσο στον χώρο της οικονομίας με τις επιτυχημένες κινήσεις του, όσο και στον χώρο της τέχνης ως ένας από τους σημαντικότερους συλλέκτες παγκοσμίως. Πρόκειται για τον βιομήχανο που στο παρά πέντε της οικονομικής κρίσης πούλησε το 2007 τη μεγαλύτερη βιομηχανία τροφίμων στην Ελλάδα στη συνολική αποτίμηση ρεκόρ των 2,4 δισ. ευρώ. Και για τον συλλέκτη έργων σύγχρονης τέχνης που καταφέρνει κάθε χρόνο να βρίσκεται ανάμεσα στους 200 σημαντικότερους του πλανήτη.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ