Καφέδες και πίτσες… κερασμένα από το κράτος, μειωμένο εισιτήριο στο σινεμά, εκπτωτικά κουπόνια για παραγγελίες φαγητού στο σπίτι και δωρεάν διαδρομές με ταξί. Αυτά περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, το νέο πρόγραμμα της κυβέρνησης του Μπόρις Τζόνσον που έχει στόχο να πείσει όσο το δυνατόν περισσότερους νέους να κάνουν το εμβόλιο κατά του κορωνοϊού. Σε μια κίνηση που θυμίζει κάτι από το ελληνικό «Freedom Pass», το βρετανικό υπουργείο Υγείας επιστράτευσε τις μεγαλύτερες εταιρείες ταξί, όπως η Uber και η Bolt, και τις δημοφιλέστερες υπηρεσίες διανομής φαγητού, όπως η Deliveroo και η Uber Eats, στη μάχη για την αύξηση των ποσοστών εμβολιασμού μεταξύ των ατόμων κάτω των 30, ελπίζοντας ότι έτσι θα αναχαιτιστεί ένα ενδεχόμενο νέο κύμα της πανδημίας το φθινόπωρο.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ