Το VW ID.5 GTX ενσαρκώνει, όπως και το ID.4 GTX τη σπορ πλευρά των ηλεκτρικών μοντέλων
Η VW, με την ηλεκτρική της γκάμα ID κάνει μια δυναμική παρουσία, τόσο στις μικρές κατηγορίες όσο και τις μεγαλύτερες. Μετά το ID.3 και το ID.4, η γερμανική φίρμα ετοιμάζεται να παρουσιάσει τον προσεχή Σεπτέμβριο, στην έκθεση του Μονάχου – εκεί όπου σχεδόν οι περισσότερες φίρμες που θα δώσουν το παρών τους θα έχουν ως επί το πλείστον ηλεκτρικά μοντέλα – το νέο, κουπέ ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το VW ID.5 GTX. Η εξωτερική του εμφάνιση προέρχεται από τη γνώριμη σχεδιαστική ταυότητα των μοντέλων ID.4 και ID.3, όπου ξεχωρίζει η κυψελωτή μάσκα, τα κάθετα LED φώτα ημέρας, ενώ ειδοποιός διαφορά ότι το νέο μοντέλο από το πλάι παραπέμπει σε κουπέ μοντέλο, ενώ έχει και αρκετές παραβολές από crossover. Το δυναμικό του στυλ ξεχωρίζει και από τις ζάντες των 21 ιντσών (στάνταρ 20άρες στο ID.4 GTX, προαιρετικά 21). Το σχεδιαστικό μενού συμπληρώνεται από τη δυναμική αεροτομή. Ουσιαστικά, το ID.5, είναι η πιο …αθλητική εκδοχή του ID.4.
Πρεμιέρα το φθινόπωρο
To ID.5 GTX για την κίνησή του διαθέτει δύο κινητήρες, έναν σε κάθε τρόχο. Ειδικότερα, ο πίσω άξονας έχει έναν ισχυρό κινητήρα ηλεκτρισμού που στην προκειμένη περίπτωση αποδίδει 204 ίππους, ενώ σε συνδυασμό με τον εμπρός κινητήρα η συνολική ισχύς θα αγγίζει, κατά πάσα πιθανότητα _ όπως και το ID.4 GTX -τους 299 ίππους. Να σημειωθεί, ότι το ID.4 GTX είναι η GTi εκδοχή του ID.4, που έχει πολλά κοινά σημεία με το ID.5 GTX, στον τομέα των ηλεκτροκινητήρων και των επιδόσεων. Τα 0-100 χλμ./ώρα αναμένεται να ολοκληρώνονται σε λιγότερο από 6,2
δλ. και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά
στα 180 χλμ./ώρα. Σε αυτονομία, το γερμανικό μοντέλο, μετά από μια πλήρη φόρτιση, θα αγγίζει τα 497 χλμ. με την εξελιγμένη μπαταρία των 77 kWh. Στο σαλόνι αυτοκινήτου του Μονάχου θα δούμε την πρωτότυπη εκδοχή. Να σημειωθεί, ότι, πριν το καλοκαίρι, η VW είχε παρουσιάσει το νέο ID.4 GTX, μια ακόμη ηλεκτρική πρόταση, με σπορ χαρακτηριστικά. Το ID.4 GTX αποτελεί το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο επιδόσεων της φίρμας και στόχος να επαναφέρει μέσα από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα την ένδοξη παρουσία των GTI και GTE.