Τα απαιτούμενα κεφάλαια της ανανέωσης και αναβάθμισης του ακτοπλοϊκού στόλου την επόμενη δεκαετία φτάνουν μέχρι τα 3 δισ. ευρώ. Τα παραπάνω επισημαίνει η ετήσια μελέτη της Ελληνικής Ακτοπλοΐας της XRTC (20ή στη σειρά) η οποία βρίσκει τον κλάδο σε μία ιδιαίτερα κρίσιμη καμπή και ενόψει σημαντικών ζημιών λόγω της πανδημίας που απειλούν τη βιωσιμότητά του. Από την πλευρά τους οι ακτοπλόοι ζητούν την άμεση λήψη μέτρων ενίσχυσης και αποζημίωσης του κλάδου για τις ζημίες που υπέστησαν λόγω της μειωμένης επιβατικής κίνησης σε συνδυασμό με την αύξηση των τιμών των καυσίμων. Επίσης ζητούν την καταβολή 50 εκατ. ευρώ που οφείλει η πολιτεία σε όσες εταιρείες εκτέλεσαν δρομολόγια Δημόσιας Υπηρεσίας, κυρίως για την εξυπηρέτηση των μικρών νησιών της χώρας. Σχετικό αίτημα έχει καταθέσει με επιστολή του προς τον υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ). Οπως επισημαίνεται στην επιστολή, η επιβατική κίνηση το πρώτο εξάμηνο του 2021 είναι μικρότερη αυτής του 2020, τόσο στις ακτοπλοϊκές γραμμές όσο και στις γραμμές Ελλάδας – Ιταλίας.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ