Η αύξηση του στόλου των δεξαμενοπλοίων φέτος εκτιμάται σε 1,1%σε ετήσια βάση, έναντι 1,9% για το 2020 και 3,1% για το 2019. Δεδομένου ότι ο στόλος δεν έχει αυξηθεί σημαντικά, η πτώση της ζήτησης είναι ο βασικός παράγοντας για την κρίση ναύλων που αντιμετωπίζει αυτή την περίοδο ο κλάδος, εκτιμά ο ναυλομεσιτικός οίκος Allied Shipbroking. Επισημαίνεται ακόμη ότι το τρέχον βιβλίο παραγγελιών ανέρχεται σε 177 μονάδες, μόλις δύο πλοία περισσότερα από το αρχικό βιβλίο παραγγελιών του 2021. Σε αντίθεση με τις λίγες νέες παραγγελίες, η δραστηριότητα στη second hand αγορά είναι ιδιαίτερα έντονη το 2021. Υπολογίζεται ότι 1.216 πλοία έχουν αλλάξει χέρια μέχρι τώρα, όταν συνολικά το 2020 πουλήθηκαν 1.183 δεξαμενόπλοια. Φαίνεται ότι οι αγοραστές προσδοκούν ότι σύντομα θα υπάρξει ανάκαμψη.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ