Την αγκαλιά τους άνοιξαν ακόμα περισσότερο οι καταναλωτές κατά τη διάρκεια του δεύτερου lockdown για τα ελληνικά προϊόντα. Αυτό αποκαλύπτει έρευνα του Εργαστηρίου Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Αγροτικού Χώρου του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων και Τροφίμων του Πανεπιστημίου Πατρών που στόχο είχε την εμπειρική διερεύνηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς στη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης. H συγκεκριμένη έρευνα διεξήχθη ηλεκτρονικά σε δείγμα 2.235 ατόμων το πρώτο δεκαήμερο του Δεκεμβρίου 2020, ενώ είχε επαναληφθεί τον Απρίλιο στο πρώτο lockdown, καθώς και παλαιότερα, στα πρώτα χρόνια της οικονομικής κρίσης. Ο επιστημονικός υπεύθυνος της έρευνας, διευθυντής του Εργαστηρίου και αναπληρωτής καθηγητής Μάρκετινγκ Προκόπης Θεοδωρίδης μιλάει στα «ΝΕΑ» για τις καθημερινές νίκες που καταγράφουν τα ελληνικά προϊόντα στο ράφι αποδίδοντάς τες τόσο στην ποιότητα των προϊόντων όσο και στη συνειδητή επιλογή να στηριχθεί η ελληνική οικονομία, στάση που ανιχνεύεται σταθερά από την αρχή της οικονομικής κρίσης: «Από το 2010, ο έλληνας καταναλωτής στράφηκε πολύ έντονα προς τα ελληνικά προϊόντα. Φάνηκε ότι ήθελε να υποστηρίξει οτιδήποτε είναι “made in Greece”, με την προοπτική πως είμαστε σε μια δύσκολη οικονομική κατάσταση, άρα υποστηρίζουμε τα προϊόντα που φτιάχνονται στην Ελλάδα, με ό,τι συνεπάγεται αυτό. Το ίδιο βλέπουμε και σήμερα μέσα στο lockdown. Βλέπουμε ότι έχει σταθεροποιηθεί πια αυτό, είναι ξεκάθαρη η προτίμησή του».
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ