Με αιχμή του δόρατος τις εξαγωγές, ο ελληνικός κλάδος τροφίμων και ποτών ανταποκρίθηκε με επιτυχία τόσο στην πανδημία, όσο και στη δεκαετή οικονομική κρίση που προηγήθηκε, παρουσιάζοντας το 2020 σημαντική αύξηση. Ενισχύοντας τη θέση της σε σημαντικές αγορές το επόμενο βήμα είναι πλέον η ενίσχυση του ονόματος των ελληνικών προϊόντων και η ανάδειξη της υπεραξίας που διαθέτουν ώστε να μπορέσουν το επόμενο διάστημα και μετά το πέρας της πανδημίας να διεκδικήσουν επιπλέον μερίδια στις ξένες αγορές.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ