Μια πρόταση για το μελλοντικό περιβάλλον θέασης ταινιών VR πρόκειται να δώσει η ελληνική συμμετοχή στην επόμενη Μπιενάλε Τέχνης στη Βενετία το 2022, μέσα από το έργο της εικαστικού Λουκίας Αλαβάνου και της ταινίας της «Στον δρόμο για τον Κολωνό», για τα γυρίσματα της οποίας αξιοποιεί την τεχνολογία VR360. Η εγκατάσταση του έργου της στο ελληνικό περίπτερο ως χώρος προβολής βασίζεται στο «ορθοπεδικό κάθισμα για ψηφιακές προβολές και άυλα περιβάλλοντα» του φουτουριστή αρχιτέκτονα της δεκαετίας του 1960 Τάκη Ζενέτου. Η ομάδα αρχιτεκτόνων AREA πρόκειται να μελετήσει το αυθεντικό υλικό από το αρχείο του Ζενέτου για να δώσει τη δική της σχεδιαστική ερμηνεία στις υβριδικές εκδοχές του ζενετικού καθίσματος (φωτογραφία), το οποίο υπάρχει μόνο σε σχέδια και σε μακέτες.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ